15 sierpnia 2015

HOLIDAY | WISHLIST

Przygotowałam dla was WISHLIST ze sklepu KLIK. Ceny tego sklepu są zdecydowanie niższe od niejednego z zagranicznych sklepów :) Także warto się skusić na zakupy :)
Jeżeli jesteście ciekawi co zamówiłam to śledźcie moją stronę oraz fanpage! :)
Szaleje teraz na punkcie kombinezonów dlatego umieszczę propozycję właśnie z nimi.




*KLIK*                                             *KLIK*                                   *KLIK*



*KLIK*                                *KLIK*                                        *KLIK*


*KLIK*                               *KLIK*                            *KLIK*


Dajcie znać co najbardziej wpadło wam w oko :)

ZAPRASZAM DO PRZEGLĄDU SKLEPU :)
>KLIK<


10 komentarzy :

  1. bardzo lubię ten sklep
    świetne propozycje, poklikane
    proszę o kliki u mnie w najnowszym poście

    OdpowiedzUsuń
  2. Kombinezony piękne :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi sie ostatnio podobaja biale z koronki :)

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ciuszki klikniete moge liczyc na to samo w ostatnim poscie
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/green-maxi-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Białe kombinezony są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezony baaardzo ladne i wakacyjne ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w kombinezonach, sama ostatnio zamówiłam sobie kurteczkę z tej firmy :)

    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. najładniejsze są te białe zwiewne rzeczy z koronką ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy!
    xoxo,
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/06/happy-summertime.html

    OdpowiedzUsuń



Krytyka? Jak najbardziej będzie wyświetlona, ale tylko i wyłącznie uzasadniona :) Dziękuję za wyrażenie swojego zdania. Pozdrawiam :*

Pamiętaj, że w internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Edytowany przez Imagine-Day Wszelkie prawa zastrzeżone.